i

No Sidebar

Valet av Captivate som mediebyrå för Pensionsmyndigheten har skett efter en upphandling Syftet med upphandlingen var att hitta en strategisk partner för medieförmedlingstjänster där samarbetet är effektivt och flexibelt för att på bästa sätt nå allmänheten som målgrupp. Pensionsmyndighetens uppdrag är att ge pensionssparare och pensionärer en samlad bild av hela pensionen och informera om […]

Efter en upphandlingsprocess genomförd av Suzuki Sverige och byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell på Engage Marketing, står det klart att Suzuki Sverige väljer Captivate som ny mediebyråpartner. Suzuki är en av de största japanska biltillverkarna och gör bilar som är prisvärda, pålitliga och attraktiva. Med det nya reklamkonceptet, ”Det Krångelfria Billivet” framtaget av reklambyrån New Store, […]

Håll Sverige Rent blir dubbelnominerade i kategorierna Årets Annonsör och Årets Kampanj i StockholmMediaAward 2023. Vinnaren presenteras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, som äger rum den 21 september. Årets Annonsör – Läs mer här: https://www.sverigesmediebyraer.se/nyheter/vem-blir-arets-annonsor-har-ar-de-nominerade/ Årets Kampanj – Läs mer här: https://www.dagensmedia.se/byraer/mediebyraer/har-ar-alla-nominerade-i-arets-kampanj/

Lead generation är en viktig del av alla mediestrategier, med stor potential att hitta potentiella kunder som är i marknaden för att köpa. Nära 100% av konsumenterna i Sverige använder Google för att hitta information och produkter online. Att vara en Google-partner innebär att Captivate är erkända av Google för att maximera våra kampanjer, driva […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.