i

No Sidebar

Efter en tuff omröstning har Captivate säkrat tre nomineringar till årets största branschevent inom media – Stockholm Media Week! Stockholm Media Week är en årlig konferens och mötesplats för mediebranschen i Sverige som samlar professionella från olika delar av medielandskapet, inklusive reklam, marknadsföring, journalistik, och digitala medier, för att diskutera aktuella trender, utmaningar och framtidsutsikter […]

Nu är äntligen den fjärde generationens Suzuki Swift här!En mer sofistikerad, kompakt småbil med uppdaterad med ändå bibehållen design, hybridsystem och avancerade säkerhetsfunktioner.   Med en fordonsmarknad i ett klurigt läge lyckades vi, genom att utgå från målgruppen och dess medievanor, kombinera både branding och performance i en kampanj som kommer både nå ut och […]

Roliga nyheter från Bauer Media lanserades denna vecka med en ordentlig digital utomhuskampanj som Göteborgarna inte kunde missa! Genom stora ytor presenterades nyheten att Sveriges mest populära morgonshow i radio, Gry Forssell med vänner, från och med v 15 även sänds i Göteborgsregionen. Därmed hörs programmet över hela Sverige varje vardag mellan klockan 06.00-10.00. Till programmet […]

Seniora mediespecialisten Åsa Halldin blir uppstickarbyrån Captivates senaste förstärkning. Mediebyråutmanaren Captivate växter och rekryterar seniora mediespecialisten Åsa Halldin från TV4 där Åsa arbetat som rådgivare i inhousemedieteamet med några av Sveriges största annonsörer. Åsa har också sedan tidigare en lång erfarenhet från mediebyråsidan. Hos Captivate tar hon rollen från årsskiftet som Client Director.    – […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.