Naturkompaniet vill vara ett föredöme inom retail
Ett av Sveriges finaste varumärken inom retail, Naturkompaniet, drivs av en ambition att påverka företags hållbarhetsarbete genom att vara ett föredöme inom retailbranschen.Utöver sin ambition att utveckla branschen står bolaget inför ett varumärkesarbete där man gör en breddning av mediemixen för att nå ut bredare och få ut fler i naturen. Till det arbetet har […]
Invigning med Sveriges minsta utomhuskampanj
/ Your browser does not support the video tag.
Techbolaget Lassie väljer Captivate som sin mediebyråpartner
Djurförsäkringssektorn växer och försäkringsuppstickaren Lassie väljer nu Captivate som sin mediebyråpartner. Processen har varit snabb och redan en vecka efter upphandlingen avslutades är Lassie uppe med en kampanj. Lassie är en digital djurförsäkring som hjälper dig ta hand om din hund eller katt, både innan och efter skadan är framme. Genom gamification utbildas djurägarna att […]
Captivate vinner Draknästet-finansierade startupen Loopeli
Startup-bolaget Loopeli väljer efter en upphandling Captivate som sin mediebyrå.Loopeli, med sin tekniktjänst kring digitalt utanförskap, vinner finansiering från drakarna i SVT:s program Draknästet. Tillväxtuppdraget via marknadsföring kommer hanteras av mediebyrån Captivate. Tekniken har snabbt blivit en oumbärlig del av vårt samhälle. För personer som inte är vana att hantera datorer och smartphones kan det […]
Captivate växer med toppnamn från NENT
Mediebyrån Captivate växer och flyttar fram sina positioner ytterligare med en strategisk rekrytering i Mikael Sundlin som också blir partner i den snabbt växande byrån. Han kommer närmast från en tjänst som Nordic Insights & Analysis Director på Nordic Entertainment Group. Mikael har jobbat i olika analys och affärsutvecklingsroller på MTG och NENT de senaste […]