fbpx
i

No Sidebar

Startup-bolaget Loopeli väljer efter en upphandling Captivate som sin mediebyrå.Loopeli, med sin tekniktjänst kring digitalt utanförskap, vinner finansiering från drakarna i  SVT:s program Draknästet. Tillväxtuppdraget via marknadsföring kommer hanteras av mediebyrån Captivate. Tekniken har snabbt blivit en oumbärlig del av vårt samhälle. För personer som inte är vana att hantera datorer och smartphones kan det […]

Mediebyrån Captivate växer och flyttar fram sina positioner ytterligare med en strategisk rekrytering i Mikael Sundlin som också blir partner i den snabbt växande byrån. Han kommer närmast från en tjänst som Nordic Insights & Analysis Director på Nordic Entertainment Group. Mikael har jobbat i olika analys och affärsutvecklingsroller på MTG och NENT de senaste […]

Den oberoende engelska mediebyrån, The Kite Factory och spelutvecklaren Wargaming Ltd, väljer Captivate som sin officiella mediebyråpartner i Sverige och Norden efter en upphandling under sommaren 2021. Det första uppdraget är en kampanj för spelet World of Tanks som går i gång den första september. The Kite Factory är en oberoende mediebyrå baserad i London […]

Kanske en av de senaste och mest snabbväxande plattformarna är här för att stanna, vi har grävt lite i sifforna och ser stor potential för dig som annonsör vara med och testa tidigt givet hög räckvidd, attraktiva priser och att dina konkurrenter kanske inte är där ännu.. Vem använder TikTok? TikTok har över 800 miljoner […]

Nu står det klart att vår systerbyrå Howcom vinner årets upplaga av Årets byrå som arrangeras av Regi. De slogs mot Context Media, Hear, Scream och Tre Kronor Media. Tävlingen bygger på NKI (nöjd–kund–index) och är ett bevis på hur man kan leverera genomgående hög kundnöjdhet. Hatten av! Läs mer på Dagensmedia:

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.