Captivate Mediebyrå

MarketingNewsTechbolaget Lassie väljer Captivate som sin mediebyråpartner

Techbolaget Lassie väljer Captivate som sin mediebyråpartner

Djurförsäkringssektorn växer och försäkringsuppstickaren Lassie väljer nu Captivate som sin mediebyråpartner. Processen har varit snabb och redan en vecka efter upphandlingen avslutades är Lassie uppe med en kampanj.

Lassie är en digital djurförsäkring som hjälper dig ta hand om din hund eller katt, både innan och efter skadan är framme. Genom gamification utbildas djurägarna att utöka sin kunskap och förebygga skador. På så vis kan försäkringstagaren förbättra tillvaron för sitt djur och genom Lassies poängsystem sänka kostnaden för sin försäkring. 

– Nyligen firade vi på Lassie flera rekord. Vår digitala djurförsäkring för hund och katt lanserades i mitten av juli i år och tillväxten under de första tre månaderna har varit över all förväntan. Otroligt kul att i denna fas ha startat ett samarbete med Captivate som precis som vi jobbar snabbt och effektivt. Captivate kom rekommenderade från en investerare och vi är otroligt nöjda med samarbetet, säger Hedda Båverud Olsson, medgrundare och VD.

– Lassie är en uppstickare och en start-up som vi verkligen är stolta över att få förtroendet att bli partner åt. Vi vet att vi kan göra stor skillnad för den här typen av bolag då det hela tiden krävs att man är öppen för nya möjligheter och aldrig slutar optimera. Vi jobbar aktivt med hantverket i det taktiska viket gör skillnad och uppskattas enormt av våra kunder, säger Daniel Nellhard, medgrundare av Captivate.   

Klicka här för att läsa artikeln på Dagens Media: https://www.dagensmedia.se/byraer/mediebyraer/captivate-far-djurtechbolag-som-ny-kund/

Captivate: https://www.captivatemedia.se
Daniel Nellhard, daniel@captivatemedia.se
Peter Pettersson, peter@captivatemedia.se
Mikael Sundlin, mikael@captivatemedia.se

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.