Håll Sverige Rent-dagen ökade anmälningarna med +57%
En av Sveriges viktigaste dagar för att bygga ett engagemang i befolkningen att bokstavligen ta saken i egna händer, landade på 205 888 anmälningar och såg en ökning med
Naturkompaniet vill vara ett föredöme inom retail
Ett av Sveriges finaste varumärken inom retail, Naturkompaniet, drivs av en ambition att påverka företags hållbarhetsarbete genom att vara ett föredöme inom retailbranschen.U
Invigning med Sveriges minsta utomhuskampanj
/ Your browser does not support the video tag.
Techbolaget Lassie väljer Captivate som sin mediebyråpartner
Djurförsäkringssektorn växer och försäkringsuppstickaren Lassie väljer nu Captivate som sin mediebyråpartner. Processen har varit snabb och redan en vecka efter upphandlinge
Captivate vinner Draknästet-finansierade startupen Loopeli
Startup-bolaget Loopeli väljer efter en upphandling Captivate som sin mediebyrå.Loopeli, med sin tekniktjänst kring digitalt utanförskap, vinner finansiering från drakarna i&n
Captivate växer med toppnamn från NENT
Mediebyrån Captivate växer och flyttar fram sina positioner ytterligare med en strategisk rekrytering i Mikael Sundlin som också blir partner i den snabbt växande byrån. Han k
Captivate vinner Wargaming
Den oberoende engelska mediebyrån, The Kite Factory och spelutvecklaren Wargaming Ltd, väljer Captivate som sin officiella mediebyråpartner i Sverige och Norden efter en upphand
Tips för att annonsera på TikTok
Kanske en av de senaste och mest snabbväxande plattformarna är här för att stanna, vi har grävt lite i sifforna och ser stor potential för dig som annonsör vara med och test
GRATTIS SYSTER!
Nu står det klart att vår systerbyrå Howcom vinner årets upplaga av Årets byrå som arrangeras av Regi. De slogs mot Context Media, Hear, Scream och Tre Kronor Media. Tävling
Hero Gaming väljer Captivate
Efter en mediebyråpitch med utvärdering av sju byråer, tre nätverksbyråer och fyra lokala byråer väljer Hero Gaming nu Captivate som sin huvudbyrå med uppbackning från How