Nu är äntligen den fjärde generationens Suzuki Swift här!
En mer sofistikerad, kompakt småbil med uppdaterad med ändå bibehållen design, hybridsystem och avancerade säkerhetsfunktioner.
Med en fordonsmarknad i ett klurigt läge lyckades vi, genom att utgå från målgruppen och dess medievanor, kombinera både branding och performance i en kampanj som kommer både nå ut och in till svenskarna.
Medievalen landade i spots i Hockey-VMs slutspel 2024 där Sverige hittills storspelat, ett val som når ut brett och framförallt rätt in i Suzukis målgrupp. Detta kombineras med smarta digitala köp mot en kirurgiskt utvald grupp av småbilsägare i Sverige, allt för att nå ut med så hög relevans som möjligt.
Att det kreativa materialet dessutom är underhållande, informativt och nytänkande för bilbranschen är såklart även det en viktig pusselbit i sammansättningen av denna kampanj.
Vi på Captivate har såklart också varit ute och provkört ikonen Swift, en riktigt trevlig och komfortabel småbil som inte känns liten och erbjuder mycket körglädje för pengarna, så ta chansen och boka en provkörning av nya Suzuki Swift hos din lokala återförsäljare redan i dag!
Länge leve småbilen! Länge leve nya Swift!
Läs mer om Suzuki Swift här: https://suzukibilar.se/swift