i

Left Sidebar

Nu står det klart att vår systerbyrå Howcom vinner årets upplaga av Årets byrå som arrangeras av Regi. De slogs mot Context Media, Hear, Scream och Tre Kronor Media. Tävlingen bygger på NKI (nöjd–kund–index) och är ett bevis på hur man kan leverera genomgående hög kundnöjdhet. Hatten av! Läs mer på Dagensmedia:

Efter en mediebyråpitch med utvärdering av sju byråer, tre nätverksbyråer och fyra lokala byråer väljer Hero Gaming nu Captivate som sin huvudbyrå med uppbackning från Howcomgruppen. – Det fanns en tydlig linje kring hur de skulle lägga upp dagen och de använde också mycket tid till att jobba med mig och mina kolleger. De hittade […]

HowCom har sedan starten 2011 haft en stark tillväxt genom sina tre affärsområden; mediebyrå, strategi och insikter samt datadriven design. Nu står det klart att Howcom köper in sig i Mediebyrån Captivate för att tillsammans skapa marknadens intressantaste independent erbjudande. Captivate har startats av två personer (Daniel Nellhard och Peter Pettersson) som vi känner väl […]

Chilimobil – Sveriges nya mobiloperatör som lanserades våren 2020, väljer nu Captivate som mediebyråpartner. Chilimobil startades av Fredrik Brunzell, Hans Carlsson och Lars Ryen Mill. Efter flertalet undersökningar och många års erfarenhet i branschen enades de tre grundarna i slutsatsen om att något saknades på den svenska marknaden; en operatör som erbjuder ett prisvärt abonnemang […]

Daniel Nellhard och Peter Pettersson med mångårig bakgrund i branschen från bl a MTG/NENT, Starcom, Carat och PHD lanserar nu den nya mediebyrån Captivate. Captivate är en fullservicebyrå med fokus på att skapa mervärde för sina kunder genom att utveckla den taktiska implementeringen. I en tid av centraliseringar av mediaköpsfunktioner väljer Captivate att gå åt […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.