i

Left Sidebar

Captivate vinner pitch för Monster EnergyDet globala varumärket Monster Energy har valt Captivate som sin nya mediebyråpartner i Norden och lanserar nu sin senaste produkt Reign Storm i Sverige. Sverige är tillsammans med Storbritannien först i Europa att lansera den nya energidrycken Reign Storm, en naturlig energidryck för aktiva och hälsomedvetna konsumenter. Produkten kommer nu […]

Valet av Captivate som mediebyrå för Nordicfeel har skett efter en upphandling. I början av juni meddelade de nordiska skönhetssajterna Nordicfeel, Eleven och Blush att de går samman under varumärket Nordicfeel. Med en strategisk ompositionering och ny varumärkesidentitet ska man stärka sin ställning på den nordiska marknaden. Nu presenterar Nordicfeel Group sina strategiska samarbetspartners som […]

Efter en tuff omröstning har Captivate säkrat tre nomineringar till årets största branschevent inom media – Stockholm Media Week! Stockholm Media Week är en årlig konferens och mötesplats för mediebranschen i Sverige som samlar professionella från olika delar av medielandskapet, inklusive reklam, marknadsföring, journalistik, och digitala medier, för att diskutera aktuella trender, utmaningar och framtidsutsikter […]

Nu är äntligen den fjärde generationens Suzuki Swift här!En mer sofistikerad, kompakt småbil med uppdaterad med ändå bibehållen design, hybridsystem och avancerade säkerhetsfunktioner.   Med en fordonsmarknad i ett klurigt läge lyckades vi, genom att utgå från målgruppen och dess medievanor, kombinera både branding och performance i en kampanj som kommer både nå ut och […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.