i

Left Sidebar

Seniora mediespecialisten Åsa Halldin blir uppstickarbyrån Captivates senaste förstärkning. Mediebyråutmanaren Captivate växter och rekryterar seniora mediespecialisten Åsa Halldin från TV4 där Åsa arbetat som rådgivare i inhousemedieteamet med några av Sveriges största annonsörer. Åsa har också sedan tidigare en lång erfarenhet från mediebyråsidan. Hos Captivate tar hon rollen från årsskiftet som Client Director.    – […]

Julkänslan kommer med raska steg och några som bidrar till detta är Naturkompaniet genom sin utomhuskampanj ”Julklappar att älska länge”. Kampanjen blev denna veckas Eurosize-kampanj hos JCDecaux vilket vi på Captivate såklart är mycket glada för! Inför uppsättning testades olika motiv både genom provaffischering och JCDecaux Predictverktyg vilket verkligen hjälpte till i valet av utformning.

För åttonde året i rad har INHOUSE AB utforskat inhousebyråutvecklingen i Sverige. I årets gedigna kartläggning har 63 inhouseansvariga med inhousefunktioner från 3 till 400 medarbetare deltagit. I samarbete med InhouseBarometern har de analyserat utvecklingen inom de verksamhetsmässiga områdena såsom exempelvis inhousefunktionens övergripande uppdrag, i vilken grad man fortsätter att ta hem uppdrag från extern […]

Naturkompaniet är nominerade som en av sex i kategorin Årets Ljudkampanj inför Guldörat 2023 för kampanjen ”Gör sommaren till ett äventyr”. Kategorin belönar en kund som under året skapat en ljudkampanj för radio och/eller podd med fokus på kvalité, resultat, effekt, innovation och känsla. Nomineringen lyder: ”Naturkompaniet drivs av ambitionen att inspirera människor till att […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.