i

Left Sidebar

Valet av Captivate som mediebyrå för Nordicfeel har skett efter en upphandling. I början av juni meddelade de nordiska skönhetssajterna Nordicfeel, Eleven och Blush att de går samman under varumärket Nordicfeel. Med en strategisk ompositionering och ny varumärkesidentitet ska man stärka sin ställning på den nordiska marknaden. Nu presenterar Nordicfeel Group sina strategiska samarbetspartners som […]

Efter en tuff omröstning har Captivate säkrat tre nomineringar till årets största branschevent inom media – Stockholm Media Week! Stockholm Media Week är en årlig konferens och mötesplats för mediebranschen i Sverige som samlar professionella från olika delar av medielandskapet, inklusive reklam, marknadsföring, journalistik, och digitala medier, för att diskutera aktuella trender, utmaningar och framtidsutsikter […]

Nu är äntligen den fjärde generationens Suzuki Swift här!En mer sofistikerad, kompakt småbil med uppdaterad med ändå bibehållen design, hybridsystem och avancerade säkerhetsfunktioner.   Med en fordonsmarknad i ett klurigt läge lyckades vi, genom att utgå från målgruppen och dess medievanor, kombinera både branding och performance i en kampanj som kommer både nå ut och […]

Roliga nyheter från Bauer Media lanserades denna vecka med en ordentlig digital utomhuskampanj som Göteborgarna inte kunde missa! Genom stora ytor presenterades nyheten att Sveriges mest populära morgonshow i radio, Gry Forssell med vänner, från och med v 15 även sänds i Göteborgsregionen. Därmed hörs programmet över hela Sverige varje vardag mellan klockan 06.00-10.00. Till programmet […]

i

Vi är en fullservice mediebyrå med syfte att skapa tillväxt och brand equity för ditt varumärke genom insikter om din målgrupp och förmågan att fånga och bygga intresse för dina produkter.