Suzuki Sverige väljer Captivate som sin nya mediebyrå
Efter en upphandlingsprocess genomförd av Suzuki Sverige och byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell på Engage Marketing, står det klart att Suzuki Sverige väljer Captivate som ny mediebyråpartner. Suzuki är en av de största japanska biltillverkarna och gör bilar som är prisvärda, pålitliga och attraktiva. Med det nya reklamkonceptet, ”Det Krångelfria Billivet” framtaget av reklambyrån New Store, […]
Håll Sverige Rent blir dubbelnominerade – Årets Annonsör och Årets Kampanj!
Håll Sverige Rent blir dubbelnominerade i kategorierna Årets Annonsör och Årets Kampanj i StockholmMediaAward 2023. Vinnaren presenteras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, som äger rum den 21 september. Årets Annonsör – Läs mer här: https://www.sverigesmediebyraer.se/nyheter/vem-blir-arets-annonsor-har-ar-de-nominerade/ Årets Kampanj – Läs mer här: https://www.dagensmedia.se/byraer/mediebyraer/har-ar-alla-nominerade-i-arets-kampanj/
Captivate är certifierad Google Partner
Lead generation är en viktig del av alla mediestrategier, med stor potential att hitta potentiella kunder som är i marknaden för att köpa. Nära 100% av konsumenterna i Sverige använder Google för att hitta information och produkter online. Att vara en Google-partner innebär att Captivate är erkända av Google för att maximera våra kampanjer, driva […]
Håll Sverige Rent nominerade i 100-wattaren
Att skapa effekt på riktigt, är det vi på Captivate gör varje dag. Att få ett erkännande för det också är extra stort! Alla vi som jobbat med Håll Sverige Rent under året är otroligt stolta och håller tummarna hårt tills årets vinnare presenteras under en galakväll på Stadshuset i Stockholm torsdag 2 februari 2023.