Nylansering genom DOOH: Bauer Medias ”Gry Forssell med vänner” – nu även i Göteborg!
Roliga nyheter från Bauer Media lanserades denna vecka med en ordentlig digital utomhuskampanj som Göteborgarna inte kunde missa! Genom stora ytor presenterades nyheten att Sveriges mest populära morgonshow i radio, Gry Forssell med vänner, från och med v 15 även sänds i Göteborgsregionen. Därmed hörs programmet över hela Sverige varje vardag mellan klockan 06.00-10.00. Till programmet […]
Captivate hjälper WWF Sverige att ge naturen en chans
Captivate kommer bistå WWF Sverige med mediebyråtjänster under 2024. – Vi är stolta över att kunna säga att vi nu är en av WWF Sveriges partners för mediebyråtjänster, med det gemensamma uppdraget att nå allmänheten som målgrupp och öka intäkter till det viktiga arbetet för naturen och klimatet, säger Mikael Sundlin, projektledare och partner på […]
Captivate rekryterar från TV4
Seniora mediespecialisten Åsa Halldin blir uppstickarbyrån Captivates senaste förstärkning. Mediebyråutmanaren Captivate växter och rekryterar seniora mediespecialisten Åsa Halldin från TV4 där Åsa arbetat som rådgivare i inhousemedieteamet med några av Sveriges största annonsörer. Åsa har också sedan tidigare en lång erfarenhet från mediebyråsidan. Hos Captivate tar hon rollen från årsskiftet som Client Director. – […]
Kreativ kampanj tillsammans med Pensionsmyndigheten!
Krympta annonser skapar uppmärksamhet och demonstrerar varför det är så viktigt med tjänstepension för egna företagare. Kreativ byrå: Emakina
Naturkompaniet – ”Veckans Kampanj” hos JCDecaux!
Julkänslan kommer med raska steg och några som bidrar till detta är Naturkompaniet genom sin utomhuskampanj ”Julklappar att älska länge”. Kampanjen blev denna veckas Eurosize-kampanj hos JCDecaux vilket vi på Captivate såklart är mycket glada för! Inför uppsättning testades olika motiv både genom provaffischering och JCDecaux Predictverktyg vilket verkligen hjälpte till i valet av utformning.